Halaman

Klik Jer Sane Sinun

Khamis, 9 Mei 2013

Senarai Keperluan Bahan/Modul Pengakap Di Sekolah Daerah Kinabatangan 2013

KLIK SINI UNTUK LAMAN PENGAKAP :
PPMCS KINABATANGAN



Alhamdulillah, dokumen pengakap bagi agihan untuk semua sekolah (rendah & menengah) telah siap diproses dan akan dihantar kepada setiap wakil pemimpin di sekolah melalui PPMCS Daerah Kinabatangan setelah mendapat restu dari pihak PPD Kinabatangan.

SURAT LAMPIRAN AKAN DISEDIAKAN BESERTA LAMPIRAN PENGESAHAN TERIMA DOKUMEN PIHAK SEKOLAH BAGI TUJUAN REKOD PENTADBIRAN PENGURUSAN PENGAKAP DAERAH KINABATANGAN.


Berikut merupakan senarai keperluan bahan/modul yang akan dibekalkan kepada pihak sekolah:




Berikut merupakan beberapa strategi semasa penyediaan bahan/modul ini.



Dokumen siap di atur dahulu ikut jenis
(BARU SEMPAT BUAT HARI INI KHAMIS 9-MEI-2013)


Dokumen yang sudah siap di gabungkan 
(SELESAI PADA 9-MEI-2013 @ 2.03PM DI RUMAH LAHAD DATU SELEPAS TIDURKAN ANAK)

Untuk edaran semua sekolah di Daerah Kinabatangan
(MAAF ATAS KELEWATAN MENYIAPKAN TUGAS INI)





Bayaran ini telah dijelaskan sepenuhnya oleh Tuan Pesuruhjaya Daerah Kinabatangan.
(Terima kasih tuan)

Rekod untuk simpanan (pengiraan bayaran fotokopi)

Bayaran tambahan untuk beberapa lagi buah sekolah (belum cover haritue)


DI BAWAH INI, JENIS-JENIS DOKUMEN/BAHAN/MODUL YANG AKAN DIEDARKAN









MOHON KERJASAMA DARI SEMUA GURU PENGAKAP/ PENASIHAT / PEMIMPIN DI SEKOLAH MEMAKLUMKAN KEPADA WAKIL PESURUHJAYA PENGAKAP DAERAH @ SAYA SENDIRI SEKIRANYA BELUM MEMPEROLEHI DOKUMEN SEPERTI DI ATAS SELEPAS 23-MEI-2013.


INSYAALLAH

AGIHAN AKAN MULA DILAKSANAKAN PADA MINGGU DEPAN SEHINGGA SEBELUM CUTI SEKOLAH SEMESTER 1 TAHUN 2013.

SEKIAN.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan