SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 16 Ogos 2009

Old Town





11.35p.m AHAD 16.8.2009

Aku baru je sampai umah tadi ms jam 10pm. Ms ni MU tgh lawan dgn birmingham city 1-0. Aku xsempat nk tgk sume bola2 tue...huhu...

Bestnyer semalam dan ari ni balik jB..dapat mkan kat OldTown..aku makan nasi lemak spesel ada lauk rendang Ayam lagi...tue pun isteri aku yg perkenalkan...heheh

sekadar nk berkongsi yg nasi lemak kat Old Town mg sedap dan puas ati....hargenyer pun STANDARD gak lah kan...dah makan tempat2 camtu...sendiri mau ingat beb....

Pasni nk prepared sket2 utk kena observe dgn cikgu pembimbing...huhu..besntnyer..dah lama xkena observe...aku ngan ina laa kena...tapi ina tatau la dtg ke tak cz ptg td dia call aku kate x bape sihat...hopely dia akan bertambah sihat dan pulih...kalo x susah gak la dia nnt.....

Jom buat RPH tengah2 mlm buta nk tidur kol bape nih...huhuhu

Enjoy!!!

Tamat (11.37p.m.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails