SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 10 Disember 2009

Perkahwinan Nazri&Azura


Syukur ALhamdulillah sahabat baikKu Nazri Mohamad telah selamat diijabkabulkan pada hari Ahad lepas dengan majlis yang penuh meriah di perkarangan rumah isterinya Azura.

Saya bersama isteri telah datang ke jemputan perkahwinan Azura. Rumahnya yang tidak jauh di Tampoi dari Kangkar Pulai menjadikan perjalanan semakin mudah dan dekat. Sekitar jam 3.15 petang saya sampai namun majlis tetap diraikan dengan penuh meriah beserta hidangan yang masih banyak lagi dan tetamu yang berpusu-pusu.


Wajah kegembiraan jelas terbayang di wajah kedua-dua mempelai. Wow! Cantiknya Azura mengenakan baju pengantinnya dan tidak kurang juga dengan Nazri umpama Pahlawan Gagah Perkasa di Zaman Moden ini.

Moga bahagia sepanjang hidup di dunia dan akhirat. Amin


Elly pergi beli beg besar sikit sebab senang nak isi telekung untuk solat dan letak pelbagai barang seperti handphone, botol air, makanan ringan dan buku catatan. Pada masa ini beg tersebut saya pegang sementara Elly mendapatkan kupon Jusco yang bernilai RM10 bagi setiap RM100 dalam 1Resit pembelian.



Berbelanjalah kita mengikut kemampuan dan janganlah kita bersikap boros kerana pembaziran itu amalan syaitan. Na'u Zubillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails