SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Isnin, 24 Jun 2013

Program Kem Bestari Solat 2013 SK Paris 3 Kinabatangan

Alhamdulillah, program ini telah selamat dilaksanakan bermula hari Jumaat bersamaan dengan 21-Jun hingga Ahad 23 Jun 2013.

Tahniah dan syabas kepada semua pihak terutama barisan guru, kakitangan sekolah dan sokongan dari warga pihak ibu bapa penjaga yang membenarkan anak didik sekolah ini mengikuti program ini, dan jutaan terima kasih tidak terhingga kepada semua pihak yang terlibat secara langsung terutama rakan perjuangan dari NGO Persatuan Mahasiswa Mahasiswi Sabah (jika silap tolong beritau ya).

Penyelaras bagi program Kem Bestari Solat 2013 ini ialah Ustaz Rahmat bin Ahmad.

Semoga dengan program ini menjadi pemangkin kepada semua pihak terutama murid dalam melaksanakan perintah Allah dan membentuk modal insan yang berakhlak insyaALLAH.

Saya dilantik sebagai fasilitator dalam stesen ke-4 bersama Ustazah Harirah dan juga Cikgu Emran.

Sedikit pengalaman dan kemahiran yang dapat diperolehi selaku fasilitator. Sekalipun tugas yang diberikan nampak mudah, namun di sana saya banyak belajar bersama ustazah Harirah dalam mengawal dan selia murid tahap 1 (murid tahun 1, 2 dan 3) di samping cara didikan dalam menyampaikan serta menguji mereka.

Alhamdulillah....

Mesyuarat program ini telah berlangsung pada hari Selasa bersamaan 18 Jun 2013 (saya tiada waktu itu kerana berada di PPD Kinabatangan atas urusan rasmi).










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails