SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Jumaat, 14 Mei 2010

Latihan Terakhir

Seronok dan gembiranya murid-murid ini mengadakan latihan yang terakhir dilaksanakan pada hari Jumaat 15-Mei jam 4.30petang. Setelah berbincang dengan guru subjek bagi kelas tersebut, murid habis aktiviti PNP, mereka dibenarkan untuk mengadakan latihan sedikit sebelum pulang jam 5.10petang.

Murid tahun 6 dan tahun 4 berjaya laksanakan latihan dengan jayanya. Manakala kad ucapan kreatif juga berjaya dikumpulkan pada jam 5.00petang sebelum pulang ke rumah.

Petang tadi, hujang agak lebat, saya doakan agar anak didik saya di sekolah ini di kekalkan kesihatan yang baik dan sihat sentiasa. Amin.

Terima kasih kepada PK1 iaitu Cikgu Zainuddin yang mengambil perhatian atas perlaksanaan aktiviti bagi sambutan hari guru dan juga beri panduan yang baik bagaimana untuk mengatur dan mengawal murid ketika aktiviti luar bilik darjah dilaksanakan terutama untuk Latihan Sambutan Hari Guru ini. Sekalung penghargaan juga buat guru-guru lain yang banyak beri sokongan dan panduan kepada saya dalam menyumbang idea, pendapat dan kritikan dalam menjayakan sambutan hari guru di sekolah ini.


Atas dasar menyahut seruan kerajaan untuk menjayakan gotong royong perdana peringkat kebangsaan pada esok hari 15-Mei (sabtu), saya telah memaklumkan kepada PK1 untuk membuat sedikit gotong royong kecil di sekolah bersama murid yang tinggal berhampiran di sekolah bagi membersihkan sekolah dan juga membuat sedikit keceriaan di sekolah. Terima kasih juga kepada Cikgu Zainuddin kerana menyokong usaha murni ini dalam mendidik anak murid supaya sifat mencintai sekolah dapat disemai di sanubari murid. Amin.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails