SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Isnin, 31 Mei 2010

UlaT bOOk


Dalam perjalanku hendak pulang ke semenanjung, rakanku Cikgu Zuria sempat meronda-ronda di kota Sandakan :)

Terpandang akan daku satu kain rentang yang tertulis KARNIVAL JUALAN BUKU

Seronoknya hati dan aku minta kepada cikgu Zuria untuk singgah sebentar di sana sebelum menuju ke Lapangan Terbang Sandakan sedangkan tiket berlepas jam 9.00malam

Cikgu Zuria amat peramah dan penyabar orangnya. Dia membawa aku bersama cikgu Diyana ke sana. Aku menuju ke pintu masuk dewan tersebut dan ambil posisi untuk gambar kenang kenangan. Banyak sangat buku yang amat berguna terutama bagi diriku yang kekurangan ilmu ini. Alhamdulillah, aku telah memilih 1 buku sahaja sebagai bahan bacaan.

Ketika hendak membayar buku tersebut, cik kaunter itu tersenyum-senyum sahaja kepada aku sebagai tanda gembira kerana sudi datang ke karnival itu. Sambutan karnival kurang memuaskan mungkin kerana tiada hebahan yang dilakukan.

Walaupun begitu, aku sangat berpuas hati kerana inisiatif sebegini memberi ruang kepada masyarakat mendapatkan bahan bacaan dengan harga yang murah dan berkualiti tinggi di samping itu dapat menggalakkan masyarakat untuk menghidupkan budaya membaca :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails