SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 15 Mei 2013

Jom Bermain Sains dalam i Think (THINKING MAPS)

Pada kali ini, saya suka berkongsi untuk aktiviti i think (online)

http://www.ithink.org.my/Home/Page/ThinkingMaps


Sebelum ini, saya pernah mendaftar dalam lama i think menggunakan akaun facebook saya sebagai login id dan passsword.

Ia nya sangat mudah. Setakat ini, saya baru belajar lagi untuk menerokai permainan dan corak pembelajaran dalam laman i think



Berikut perkongsian bergambar (printscreen) yang dapat saya kongsikan bersama:


SALAH SATU SUMBANGAN PERKATAAN ADALAH SEPERTI DI ATAS ;)






MENYUMBANG 1 PERKATAAN LAGI ;)


MY BADGES ;)








SEKIAN



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails