SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Jumaat, 21 Januari 2011

Tahun 2011

Tahun 2011 kini sudah tiba pada 20hari yang lalu..baru kini saya mula untuk menulis di entri blog yang sekian lama bersarang. Sukar untuk mulakan penulisan yang sudah lama ditinggalkan. Namun saya tetap akan cuba buat yang terbaik dalam penulisan yang lebih berkualiti disamping memasukkan lebih banyak bahan serta rujukan buat panduan saya sendiri di masa akan datang serta untuk kawan-kawan lain.

Perubahan era baru 2011 tidak sama dengan kehadiran Maal Hijrah yang disambut lebih awal dengan sambutan yang tentunya lebih meriah melalui bacaan doa serta bacaan ayat suci al-Quran.

Kehadiran 2011 juga turut memberikan impak yang besar terhadap semua individu secara zahirnya tetapi secara batinnya setiap insan itu akan berubah dari hari ke hari samada menjadi lebih baik atau sama sahaja ataupun menjadi yang lebih buruk (manusia yang RUGI).

Tekadkan keazaman dan teruskan usaha dan perbanyakkan berdoa serta bersujud kepada Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang lagi Maha Mengetahui agar semua yang diusahakan sebelum ini diterima dengan Rahmat Allah dan usaha selepas ini diberkati agar semua makhluk dapat terima petunjuk daripada Allah Taala juga memberikan kejayaan di dunia dan khususnya diakhirat yang paling utama lagi bermakna. Amin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails