SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Sabtu, 2 Februari 2013

Buku Skrap (folio) Sains Tahun 6 Tema Menyiasat Benda Hidup

Sains Tahun 6
Tema Menyiasat Benda Hidup
Topik Haiwan dan Tumbuhan

(KLIK SINI UNTUK INFO TERBARU FOLIO 2015
http://longkaiboyz.blogspot.com/2015/02/folio-sains-2015-haiwan-terancam-dan.html )


Entri kali ini saya ingin berkongsi buku skrap @ folio sains yang telah disediakan oleh murid kelas saya.

Terdapat 7 kumpulan yang menyediakan buku skrap. Pengalaman mengajar sains dalam kelas ini adalah kali pertama bersama mereka kerana 2 tahun sebelum  ini (2011 dan 2012) saya mengajar kelas ini subjek Bahasa Inggeris iaitu opsyen minor saya.


Tanggung jawab sebagai guru sains tahun 6 telah diberikan kepada saya oleh pihak sekolah dalam meneruskan misi sasaran kecemerlangan UPSR bagi tahun ini 2013 bersama dengan guru pakar sains iaitu Cikgu Emran Sumanggil. InsyaALLAH. Moga usaha kita semua diberkati dan memberi kejayaan di dunia hingga ke akhirat. Amin


Di atas adalah intro.

Berikut merupakan perkongsian hasil kerja murid....


BUKU SKRAP LENGKAP DI BAWAH IALAH CONTOH TERBAIK YANG AKAN DIJADIKAN SEBAGAI PAMERAN DALAM PUSAT SUMBER























Ini ialah hasil kerja buku skrap yang terbaik dalam 7 kumpulan.

Tahniah




Rujukan tambahan : http://www.santaileeza.com/2012/10/hasilkan-buku-skrap-yang-baik.html

Kemaskini kembali 17 Mac 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails