SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 24 Mei 2012

Pertemuan My Mentee

23-Mei-2012 Rabu (10am-11.30am), saya bertemu dengan 2 orang mentee saya selepas peperiksaan pertengahan tahun. Pertemuan selama 1 jam itu membincangkan akan perkara Masalah Belajar. Merujuk kepada panduan yang diberikan dalam program mentor mentee (oleh cikgu Maznie selaku penyelaras) memudahkan saya untuk laksanakan tugas ini.

Mentee saya cukup sedia untuk berkongsi masalah walaupun pendekatan yang saya gunakan mungkin tidak berapa mesra kerana agak FORMAL. Saya masih perlu belajar untuk mendekati murid dengan lebih dekat supaya murid lebih mudah mesra dan tidak berasa kekok dengan saya.

Program ini mengajar saya seolah-olah persediaan sebagai seorang bapa (insyaALLAH).

Semoga semua anak didik di SK Paris 3 berjaya khasnya dan kepada semua warga murid yang masih lagi bersekolah amnya. InsyaALLAH.

Man jad'da Wa jada



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails