SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 24 Mei 2012

Program ELIT UPSR 5A (2012)

Pada hari ini, saya dimaklumkan oleh guru besar pada pagi ini bahawa program ELIT akan dilaksanakan bermula esok (25-Mei-2012) sehingga 29-Mei-2012. Maka, pihak sekolah telah merancang untuk menghantar 4 orang murid untuk sertai program ini. Bagi saya, ini adalah kali kedua saya menyertai program ini selaku guru pengiring.

Beberapa nama dikalangan guru telah diambil sebagai guru pengiring. Pihak sekolah telah merancang untuk laksanakan sistem berganti bagi guru pengiring mengikut masa/hari dan subjek yang sesuai. Saya selaku guru sains, akan menghadiri pada hari terkahir program iaitu Selasa 29-Mei-2012. Seperti tahun sebelum ini, sepatutnya saya juga yang akan menghantar murid yang mengikuti program itu ke destinasi iaitu di SMK Bukit Garam 2 yang terletak lebih kurang 45km dari SK Paris 3 dan 105km dari Lahad Datu.

Atas budibicara dan keperihatinan pihak sekolah dan guru, maka tempat saya telah digantikan oleh guru lain. Terima kasih kepada pihak sekolah dan juga Cikgu Faizal yang akan mengiring murid-murid itu pada hari pertama (ppendaftaran) 25-Mei-2012 Jumaat esok.

Semoga semuanya berjalan lancar. InsyaALLAH. Amin

Lampiran surat dan senarai Jurulatih Utama (JU)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails