SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Jumaat, 18 Mei 2012

Taklimat SSQS

Cikgu Faizal selaku Guru Penyelaras Bestari SK Paris 3 Kinabatangan telah menyampaikan taklimat SSQS PADA 17Mei2012 di bilik Gerakan SK Paris 3 Kinabatangan bermula jam 11.00 pagi hingga 12.00 t/hari yang dipengerusikan oleh Ustaz Rahmat Ahmad.

Banyak maklumat yang di kongsikan dalam taklimat ini.



Saya hanya berkesempatan untuk duduk sekitar 15 minit sahaja kerana baru pulang dari Bengkel SMM di PKG Kinabatangan yang terletak lebih kurang 45 kilometer dari sekolah.

Alhamdulillah, dari pengamatan saya sepanjang taklimat ini dilaksanakan, banyak perkara yang perlu dirancang dan dilaksanakan mengikut jadual dan juga sistematik bagi mencapai hasrat tujuan sekolah bestari yang berstatus 5 bintang. InsyaALLAH, dengan kekuatan tenaga pendidik di sekolah, saya berkeyakinan semuanya dapat dicapai.

Tahniah kepada unit ICT sekolah dan juga En. Rasyid selaku Juruteknik Komputer yang banyak memikirkan akan ICT di sekolah. Moga setiap pengorbanan yang diberikan mendapat keberkatan daripada ALLAH agar menjadi satu ibadah. Niat kerana Allah. Allah sentiasa bersama kita. Amin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails