SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 27 Mei 2012

Tidak Bertajuk

Itu lah entri pada kali ini yang tidak bertajuk kerana memang tiada tajuk.

Cuti ini, mengambil inisiatif untuk tidak keluar jauh dari Lahad Datu kerana isteri saya sudah masuk minggu ke-36 kandungan bayi..tunggu masa untuk bersalin. Semoga semuanya dalam keadaan baik dan dalam lindungan Rahmat ALLAH Taala. Amin.

Maka, saya menggunakan masa cuti 2 minggu ini, untuk menyediakan bahan/modul serta kertas cadangan dan pembentangan untuk Panitia Sains. MOdul/bahan khas untuk UPSR adalah bagi persediaan dalam kelas KLINIK SAINS UPSR yang terdiri dari 2 jemaah iaitu jemaah murid yang GALUS dan juga jemaah murid yang di TARGET untuk mendapat A dalam UPSR 2012 Subjek Sains. Sasaran A kali ini ialah 20 orang untuk tahun 2012. Tahun 2011 menyaksikan bilangan A dalam subjek Sains cuma 3 orang sahaja daripada 10 orang yang disasarkan.

InsyALLAH, dengan usaha yang padu antara guru-guru sains dan kerjasama murid yang diberikan, dapat mencapai sasaran yang di matlamatkan. Amin.

Waktu cuti sekolah ini juga, menyaksikan juga beberapa siri PERKAHWINAN dalam staf dan guru SK Paris 3 iaitu Cikgu Erwansyah, cikgu Azizul dan juga Encik Rasyid. Mudah-mudahan perkahwinan yang dibina, membuahkan kebahagiaan dan dimurahkan rezeki serta dikurniakan anak untuk menambahkan lagi bilangan umat Nabi Muhammad yang menjadi Daie Allah Taala. Amin. InsyaALLAH.

Manakala perkahwinan dalam keluarga ku pula seudah berlangsung sebelum ini dan akan berlangsung selepas cuti sekolah nanti iaitu perkahwinan Ucu saya yang bernam Nurul Hidayati binti Md. Nor yang akan berlangsung pada 17 Jun 2012. Kebetulan tarikh itu, bapa mak mertua saya akan datang ke Lahad Datu dengan menaiki pesawat MAS di KLIA pada Ahad pagi. Moga semua perjalanan majlis berjalan lancar. Amin. InsyALLAH.

Kepada semua rakan-raka, sekiranya ada bahan perkongsian untuk subjek sains, saya amat alu-alukan... sila emel kepada saya mustakim260984@gmail.com

Sudah tidak bertajuk...maka tamatlah dulu setakat ini.

ASSALAMUALAIKUM...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails