SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 29 Ogos 2010

KG. AIR LAHAD DATU

Salam. Akhirnya dapat juga saya menjejakkan kaki ke sini dengan beberapa orang teman. Namun tidak sempat untuk berbuka puasa bersama orang kampung di sini kerana perjalanan balik ke rumah di waktu malam menjadi keberatan untuk keluar dari tempat itu. Makanya saya ambil keputusan untuk bersolat zohor secara jemaah bersama jemaah kampung situ. Alhamdulillah, ramai pemuda dan warga emas yang turut solat bersama, tidak disangkai betul :)

Sedikit rasa syukur atas nikmat ALLAH yang diberikan kepada saya hingga saat ini walaupun hidup tidak semewah mana namun hatiku tetap riang bersama ingatan kepada-MU ya ALLAH ya Muhammad Rasul Allah.


Sekian

2 ulasan:

  1. last year sy ada pegi ke kg puyut.hanya berdua bersama teman,juga perempuan. malangnya kami disuruh balik ke hotel oleh beberapa penduduk di situ. just wondering, mengapakah kami disuruh balik? teringin nk snap gamba seperti di atas :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. disuruh balik sebab dtg tidak bersebab...tetamu tidak diundang lebih kurang macam tue lah....lagi pun penduduk kg situ kenal mereka yang dtg dari luar..so byk langkah pantang larangnyer ;)

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails