SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 20 Ogos 2009

KoKo Festival-2











Khamis (20.8.2009 = 29Sya`aban 1430)

SAMBUNGAN...

KokoFest telah disambung untuk murid sesi pagi pada pukul 1.00pm (rabu19.8.09) untuk aktivti yg melibatkan persatuan, kelab dan unit beruniform.

Kebanyakan aktiviti pertandingan yg dijalankan mengikut kaedah peggabungan antara kelab2 dan persatuan2 supaya aktivti dapat dijalankan dengan lebih terurus dan lancar serta cepat.

Hadiah kepada pemenang bagi setiap pertandingan terus diberikan kepada murid setelah pertandingan selesai lebih kurang jam 1.45p.m. terdapat juga cikgu praktikum yg memberi hadiah dan menjadi pengadil serta menyemak kertas kerja murid (azizah dn suhaila untuk pertandingan public speaking dan kuiz, kalau tak silap)

Aku pula menjadi pengadil bagi pertandingan nyanyian...kumpulan dari persatuan agama Islam telah menang dengan menyanyikan nasyid TEMAN SEJATI...

Semoga KoKoFest ini menjadi titik tolak kepada semua murid supaya lebih aktif dalam bidang kokurikulum dan tidak hanya tertumpu kepada subjek pelajaran semata2. Murid2 akan menjadi lebih baik dan cemerlang dengan keseimbangan akademik dan koko.

Aku sangat gembira kerana berpeluang melihat dan menjadi pengadil juga.
Disini ada video semasa nyanyian nasyid...Selamat menonton

Tamat



Tamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails