SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Selasa, 29 September 2009

Detik perpisahan







.Pada bulan september..banyak aktiviti yang aku laksanakan bersama-sama rakan praktikum yang lain di sekolah..
1-Mengemas dewan peperiksaan untuk UPSR(2Sept2009)
2-Sesi bermaaf-maafan antara dan murid tahun 6 dan guru-guru untuk minta restu (3Sept2009).
3-Majlis berbuka puasa dan penyampaian sumbangan kepada murid dan golongan yang tidak berkemampuan @ yatim piatu (11Sept2009 *kebetulan = dengan besday INA).
4-Majlis bermaaf-maafan sempena menyambut ramadhan dan hendak bercuti (semua murid dan guru terlibat)
5-Sesi perpisahan antara murid dan guru-guru prktikum (17Sept2009).

Dalam kesempatan ini lah jua sempat aku masukkan beberapa gambar detik2 manis ketika saat-saat akhir dalam praktikum. Suasana yang amat menghibakan dan sedih dirasai dalam hati sanubari setiap warga sekolah atas pemergian semua guru-guru praktikum.
Aku hanya mampu memberikan kepada semua anak murid aku kad raya yang tidak seberapa.. tapi dalam kad raya tu ada lah gambar serta email aku.hehehe

Semoga kenangan indah ini menjadi titik tolak dalam aku mengharungi sebg guru yang lebih bik di masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails