SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Sabtu, 5 Disember 2009

KL Bird Park







Ni masa ambil gambar semasa hendak masuk. Pakai kopiah pulak kerana lupa nak buka lepas solat zohor. Kalo kena taik burung, habislah kopiah cantik tu. Hadiah katakan :)

Elly suka tengok pelbagai jenis telur burung yang dipamerkan. Banyak pengetahuan baru yang kami perolehi. Seronoknya. Telur burung Unta yang paling besar sekali. Hahaha.



Hi, setelah selesai bergotong royong berkemas di tabika ibu, saya dan isteri telah pergi ke KL dan bersiar-siar di sekitar Taman Burung KL. Amat seronok berada di sana.


Kemudahan tandas awam tidak berbayar juga disediakan dengan baik dan banyak. Mudah untuk para pengunjung pergi 'rest room' mungkin untuk tenangkan fikiran setelah banyak mendengar kicauan burung yang memeningkang.

Kelihatan Elly menyentuh bulu pelepah bahagian ekor burung merak.

Banyak sangat burung kat sini yang jinak-jinak terutama burung nuri. Abang yang jaga burung sibuk suruh bagi burung makan dan ambil gambar bersama burung-burungnya. Ingatkan 'free' tapi berilah juga RM2.00 sebagai tanda terimakasih dan makanan burung tu.


iLuvIslam

Iklan untuk renungan seketika


Info:

Taman burung ini merupakan sebuah taman sari burung dan taman tropika khas untuk pencinta-pecinta alam. Taman burung ini dikatakan sebuah taman burung yang terbesar di rantau Asia Tenggara dengan merangkumi kawasan lembah menghijau seluas 3.2 hektar.




Sumber dari http://ms.wikipedia.org/wiki/Taman_Burung_Kuala_Lumpur

HomePage >>> http://www.klbirdpark.com/index.htm



Sempat juga ambil gambar waktu malam di KL. Meriah dan seronok HuHuHu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails