SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 10 Disember 2009

Pejabat Agama Islam


Pada minggu lepas bersamaan dengan 3/12/2009 Khamis, saya bersama isteri telah pergi ke Pejabat Agama Islam Johor Bahru. Tujuannya hanya ingin mengambil Kad Pengenalan Nikah(mcm IC). Suasana di sana tidak terlalu sesak dan saya tidak perlu mengambil nombor giliran cuma nyatakan resit pembayaran dan sijil-sijil nikah terdahulu. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Kemudian, isteri saya pergi ke tempat menunaikan zakat untuk membuat pembayaran zakat bagi zakat wang simpanan dan harta.



Seterusnya, saya menuju ke sebuah masjid yang terletak di Bandar Baru Uda. Masjid ini diperkenalkan oleh Ustaz Ismail Musytari kepada saya. Beliau menyatakan bahawa masjid ini mempunyai sistem pentadbiran dan pengendalian serta program yang menarik.

Memang saya tidak terduga, bahawa corak pentadbiran masjid ini sememangnya ditadbir dengan baik sekali. Allahhuakbar...Sesungguhnya usaha masyarakat tempatan di sini amat hebat dalam mengimarahkan rumah Allah di sini. Moga semuanya mendapat keberkatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails