SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Isnin, 20 Julai 2009

AJK Kebakaran =)

20Julai2009 Isnin (minggu ke-5 aku berpraktikum)

3.30p.m. Tadi masa kat sekolah...ada sorang cikgu tu tanya kat aku..yan aku nih ajk kebakaran ker??? terkejut aku mendengar nyer...aku kate lah tidak tahu..tapi kalo diberikan peluang nak juga aku JOINT aktiviti yang nak dibuat...cikgu tu mengatakan yang aku telah dilantik sebagai AJK kebakaran, dalam pada itu cikgu pembimbing aku menyatakan yang aku akan di lantik sebagai AJK RIMUP yang akan diadakan pada 20Ogos ini...banyak la kot aktiviti yang nak di buat....esok ada meeting untuk AJK RIMUP..tapi aku tidak pasti samada aku terlibat sama atau tidak....kalo terlibat...akibatnya...banyak la tugas dan perkara yang nak dibuat untuk esok....ari rabu ni...pensyarah pembimbing aku nak OBSERVE subjek minor aku "English Language"..

Harap2 semua nya akan berjalan lancar lah...cuak gak aku dibuatnya kerana sebelum ini pernah kena observe dgn cikgu pembimbing bg subjek minor...dia ckp aku nye aktiviti terlalu berat, padat dan banyak serta tidak mengikut kesesuaian kemampuan murid....huhuhu

moga2 hidup ini sentiasa ceria dan bahagia sekalipun insan yang ku sayang jauh dari mata...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails