SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 23 Julai 2009

Free

9.05am
23Julai2009

hari ini aku tidak ada kelas untuk PnP, maka aku tulis menulis jurnal harian sebagai report untuk guru pembimbing aku....smlm aku telah kena Observe dengan pensyarah pembimbing.....corak PnP aku agak buruk dan teruk...terdapat byk kelemahan kerana suasana kelas amat muram di waktu pagi..kebetulan hari semalam merupakan hari terjadinya Gerhana Matarahari yang paling hebat pernah berlaku sepanjang abad ini kerana melalui masa selama 6minit dan berlaku tepat jam 8.23a.m. waktu Malaysia.

Now, byk la perkara yang perlu aku perbaiki..smlm kena observe untuk subjek minor aku 'English'...ms kena observe, cikgu pembimbing untuk B.I takde pulak....haru biru jugak lah bila di tanya mcm2 kat aku..aku kata la..aku hanya mengikut apa yang telah disarankan oleh cikgu pembimng kpd aku....ternyata pensyarah tidak berpuas hati dengan cara PnP aku hari semalam.....

skg aku dok dalam bilik guru jerk...kebetulan ada wireless...so aku gunakan untuk tulis blog nih dulu...rasanya tidak salah...kerana aku gunakan masa ini untuk membuat sesuatu yg bermanfaat...kerana apa yang aku tulis nih pun bleh di masukkan di dalam jurnal.....


smlm aku balik dari sekolah jer...rehat jer samapi ke mlm dah mcm rang pengsan, tapi hari kini aku rs amat cergas sekali...pasni nak start wat RPH sains untuk hari esok (jumaat) yang ada 2 kelas...huhu 'chaiyuk2' mustakim


di mana ada kemahuan, di situ ada perjalanan
9.11a.m. (6minit untuk tulis blog)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails