SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Selasa, 31 Mei 2011

KEM UPSR

Pada hari Ahad lepas bersamaan dengan 29-Mei-2011 PPD Kinabatangan memulakan program KEM ELIT USPR 2011.

Syabas kepada semua pihak yang terbabit dalam menjayakan kem ini. Hari ahad merupakan hari pendaftaran bagi semua peserta dari 20 buah sekolah dan peserta itu telah dicalonkan oleh sekolah terbabit sebagai peserta elit untuk sasaran 5A dalam UPSR 2011 (InsyaALLAH).

Saya diamanahkan oleh pihak sekolah untuk menghantar seorang peserta yang bernama Syafali (dari kelas 6progresif) da mengambil beliau di rumahnya. Lambaian syahdu dari ahli keluarga ibu dan bapa beliau mengingatkan akan cerita ketika saya sewaktu kecil mahu pergi kem upsr yang diadakan di sekolah lama ku di Sekolah Kebangsaan Dengkil SEPANG SEL.










Syukur ALhamdulillah, cuaca agak baik pada hari itu, dan proses pendaftaran berjalan lancar di SMK Bukit GAram 2 (jam 3.30petang). Di sana sempat juga saya menemui rakan pendidik yang lain dan bercerita tentang serba sedikit perjalanan program.




KEM ini dilaksanakan dengan penglibatan sepenuhnya guru dan pegawai dari PPD Kinabatangan.
InsyaALLAH program lanjutan akan diadakan pada minggu hadapan dengan anjuran dari PETRONAS. Perkara lebih lanjut akan saya kongsikan sekiranya sudah memperolehi maklumat mengenainya. Sekian.Wassalam.



(bersamalah kita mendoakan kejayaan anak didik kinabatangan supaya berjaya cemerlang dunia akhirat menjadi modal insan yang akan menegakkan syiar ISLAM di bumi kinabatangan dan terus memacu kemajuan ekonomi di tempat kelahiran mereka sendiri. Amin. Insya-ALLAH.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails