SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Isnin, 6 Februari 2012

Taklimat Pendaftaran UPSR 2012



Taklimat ini telah diadakan di SK Bukit Garam 2.

Saya wakil sekolah untuk hadir dalam taklimat ini. Pengalaman pertama berada dalam taklimat ini merupakan sesuatu yang bermakna bagi saya. Namun banyak perkara yang massih saya kabur tentang sistem yang digunakan kerana ini merupakan kali pertama saya mendapat pendedahan mengenai penggunaan sistem pendaftaran UPSR.






Taklimat ringkas yang diberikan dengan lampiran dokumen kepada saya, perlu dibawa pulang ke sekolah dan sampaikan kepada guru setiusaha UPSR.

Setelah tamat taklimat tersebut, kini baru saya sedar banyak perkara yang perlu dipelajari dan berkongsi kepada orang lain. Kerjasama antara semua pihak amat diperlukan dalam mencapai tujuan yang di rancang secara bersama.






Saya berharap, saya akan lebih belajar dengan gigih lagi di masa akan dtg.

(dalam taklimat ini, saya bertemu dengan Penyelaras PEKA daerah Kinabatanga, dan saya minta beliau berkongsi untuk perlaksanaan PEKA dan juga beberapa MODUL SAINS UPSR yang dapat digunakan nanti. Terima kasih cikgu)

Sekian.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails