SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 31 Oktober 2012

Bengkel Teaching Multi-Skill Classes untuk Guru Bahasa Inggeris

Semalam (30-Okt-2012 Selasa) saya berada di PPD Kinabatangan dan telah mendapat surat jemputan untuk menghadiri satu bengkel bahasa inggeris. Alhamdulillah, akhirnya bengkel untuk pedagogi bahasa inggeris dapat juga saya hadiri.

(Maklumat Penting dari NKRA klik sini : NKRA Guru Bahasa Inggeris di Malaysia)

Beberapa perkongsian maklumat

Surat panggilan ke bengkel

Senarai peserta bengkel.


Pada hari ini 31-Okt-2012 Rabu, saya juga mesti menyiapkan tugasan penyediaan ABM Kewangan 2013. InsyaALLAH, moga dipermudahkan. 

Bengkel akan bermula jam 8.30pagi, tetapi saya telah dimaklumkan lebih awal bahawa awal pagi akan disediakan sarapan. Alhamdulillah.

Akan dikemaskini setelah saya selesai berbengkel ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

BENGKEL HARI INI MULA JAM 8.30PAGI DAN SELESAI PADA JAM 4.30PETANG

Banyak perkongsian dan maklumat yang disampaikan.

Cuma ingin berkongsi gambar dahulu..coretan akan dibuat kemudian
(kesimpulan: saya berasa gembira kerana banyak pendedahan untuk kemahiran mengajar murid yang lemah)












(Terakhir menulis pada 31-10-2012 @ 8.50pm)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails