SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 2 Mac 2011

Bahan Bantu Mengajar -Tuisyen SAINS 2011

Salam kepada semua para pendidik dan sahabat saya yang berada di hadapan skri komputer/laptop/ntebook/apple dan sebagainya saya ucapkan Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Allah Subhanallah Taala yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang kerana masih diberi peluang untuk terus kita bersama online di saat ini dikala dunia sibuk dilanda musibah dan ujian bagi orang-orang yang beriman. Semoga masa yang digunakan ini menjadi manfaat untuk diri kita serta orang lain. InsyaALLAH. Amin.

(akan bersambung lagi dengan PAPARAN gambar conth buku yang akan digunakan untuk Kelas Tuisyen Berfokus (sains) yang akan bermula minggu hadapan)




" style="clear: both; text-align: center;">






Sudah azan Asar....

Sekian
(3.38pm Depan Masjid Muhibbah....setelah selesai saya hantar EMEL untuk kandungan dan fail KSSR kepada rakan saya KPLI(sr)2009 iaitu Puan Haslina Hamzah ;) Terima kasih kerana masih ingat kepada saya..maaaf jika ada salah silap....solat dulu bahhhhh....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails