SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 3 Mac 2011

Program UPSR -Meeting 1

Pada 03-03-2011 bermula jam 12.21pm satu mesyuarat telah pun diadakan dalam Bilik Gerakan.

Agenda penting yang hendak dibincangkan ialah strategi untuk semua panitia memikirkan akan program/aktiviti bagi peningkatan Kecemerlangan UPSR untuk tahun ini (2011).



Maka, PK1 (En.Zainudin) meminta supaya Pelan Perancangan Strategik kesemua panatia (matapelajaran teras BM,BI, Mate, Sains) disepadukan supaya selaras dengan metlamat sekolah dan seiring dengan kehendak PPDKinabatangan.

Sila rujuk dalam gambar/rajah yang tertera dan besarkan rajah tersebut untuk keputusan dari mesyuarat yang telah selamat dijalankan (keputusan diperingkat awal dan mungkin akan berubah mengikut keperluan semasa dari pentadbir)

----------------------------------------------------------------------------

Antara keputusan lain yang diambil kira ialah
1)strategi perlaksanaan program/aktiviti
2)penyelaras bagi setiap strategi
3)modul/bahan yang akan digunakan dalam strategi tersebut
4)inisiatif lain yang perlu difikirkan terhadap murid yang LEMAH


Alhamdulillah, berkat dari mesyuarat ini...InsyaALLAH segala kerja dapat dilaksanakan dengan lebih berkesan atas keperihatinan semua pihak termasuk para ibu bapa penjaga murid juga.







InsyaALLAH, perlaksanaan kesemua strategi akan bermula mulai minggu hadapan.

Saya mengucapkan tahniah dan syabas kepada pihak pentadbir dan semua panitia yang terlibat serta semua guru-guru dan rakan seperjuangan yang turut sama berganding bahu dalam mencapai matlamat yang telah dirancangkan sebelum ini.

Berkat dari fikir semua pihak, maka tindakan pembaharuan dalam PNP dan strategi peningkatan UPSR diambil untuk kebaikan semua pihak. Terima kasih kepada Guru Besar kerana sudi melapangkan masa kepada saya sebelum ini dalam merancang dan mengatur langkah untuk pelan perancangan panitia SAINS sekolah kita.

Sebarang teguran dan komen amat dialu-alukan dari semua pihak samada dalam dan luar sekolah.\

Sekian.

wassalam

(baru balik dari kenduri di rumah ustazah Maghpirah dan lihat tiket MASwing, FireFlyz dan Airasia kerana mahu pulang ke semenanjung...rindunya dengan orang kampung ;) hehehe )







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails