SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 16 Mac 2011

Guru Terlampau

ILMU BUKU HATI MINDA KITA
Dalam sebuah kehidupan sebagai pendidik yang baru menjangkau tahun ke-2 bermula Januari 2010, amat sedikit pengalaman dan kemahiran mengajar yang dapat saya praktikkan samada dalam&lur kelas. Banyak perkara dan teknik yang perlu saya pelajari dan aplikasi untuk mendapatkan PNP berkesan. Munajat kepada Allah dalam setiap waktu tidak pernah dilupakan kerana tanpa kudrat dan keizinan daripada Allah Taala yang Maha Pemurah Penyayang lagi Maha Mendengar segala tindak tanduk kita tidak mungkin berjaya hatta untuk sehelai bulu roma bergerak pun atas kehendak Allah dan setiap titis air hujan yang turun ke muka bumi pun dibawah pengawasan dan pengetahuan Allah yang Maha Besar.

Pada 15-Mac-2011(selasa) saya bersama isteri sekali lagi menuju ke Plaza Angsana Johor Bahru. Terpanggil pula untuk diriku pergi ke kedai buku di sana (Badan). tetapi sebelum itu, kami pergi menunaikan solat Asar di surau sementara ( yang terletak di tingkat 4 kerana surau tingkat bawah 'ground floor' masih dalam proses pembaikan 'renovation'.)

Selesai solat kami pergi makan dan kemudiannya menuju ke kedai buku yang saya maksudkan di awal tadi. Ya! ada banyak buku yang baru dan menarik untuk dibeli. Sila rujuk pada setiap gambar rajah yang saya lampirkan.







RUJUKAN KEPADA http://pts.com.my 


SELESAI MASUKKAN GAMBAR PADA 17MAC2011 (Pagi Rabu di Rumah Kak.Wani ShahAlam)

(akan bersambung dan masukkan gambar kejap lagi...nak pergi sarapan)
MMK
8.04am Rabu
Rumah JB
Internet Streamyx yang laju...tQ kak.fazilah(kakak ipar aku) bagi guna streamyx ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails