SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 27 Julai 2011

BUKU BACAAN (Julai2011)

Pada awal Julai yang lalu, saya meminjam beberapa buah buku dari Perpustakaan Lahad Datu. Saya merujuk kepada GB untuk digunakan sebagai bahan bacaan ilmiah. GB memberikan pendapat agar buku-buku tersebut diletakkan di pejabat (sekolah) supaya mudah untuk guru dan kakitangan sekolah untuk meminjam dan melakukan bacaan ilmiah (LDP). Perkara ini masih saya pertimbangkan kerana buku tersebut di bawah pinjaman nama saya dan saya akan fikir kaedah yang terbaik untuk dilaksanakan pada satu masa akan datang ;)




Buku-buku ini telah pun saya pulangkan ke perpustakaan melainkan buku pentadbiran organisasi pendidikan kerana tidak sempat habis membaca atas faktor banyak tugas lain ;) malah membaca buku lain juga hehehe

Membaca menambah pengetahuan...tindakan meningkatkan kemahiran dan pengalaman ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails