SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Jumaat, 8 Julai 2011

Mesyuarat PANITIA BI



Pada hari rabu lepas juga bersamaan dengan 6-Julai-2011

Panitia BI telah mengadakan meeting pertama yang dikendalikan oleh Cikgu Nordin.




Surat siaran panggilan meeting telah dilekatkan di Papan Kenyataan di luar bilik guru. Meeting tersebut bermula jam 11.30pagi di Bilik Gerakan (telah selesai tepat jam 12.05tengahari).

Saya hadir ke dalam meeting tersebut tetapi lewat kerana ada waktu kelas mengajar di kelas 6 ProAktif subjek Kemahiran Hidup dalam bilik Akses (perkara ini akan dibincangkan dan diulas beserta gambar di masa akan datang)




Saya dihubungi oleh cikgu Nordin tepat jam 11.35pagi ketika itu saya berada dalam kelas 6PA untuk mengingatkan kepada saya akan meeting panitia yang sedang pun bermula. Saya bergegas ke bilik gerakan dan terkejut semuanya sudah menunggu saya. Sesungguhnya kelupaan dalam diri saya sedang melanda kerana asyik bersama murid 6PA yang khusyuk mengerjakan internet dalam Pusat Akses.




Meeting panitia BI turut dihadiri oleh PK1 iaitu Cikgu Zainuddin dan banyak kata-kata perangsang dan respon dari semua guru atas perbincangan dalam agenda yang diutarakan.

Saya mengambil sikap mendengar dan teliti bagi setiap pandangan serta kata-kata amanat dari KP yang mahukan program minggu bahasa yang bakal dilaksanakan dengan dijayakan bersama oleh Panitia BM.




Pembahagian tugas perlaksana turut diberikan kepada setiap guru panitia. Semua guru panitia BI hadir kecuali cikgu Faizal.




Tahniah kepada cikgu Nordin kerana menjayakan meeting dengan ringkas dan padat. Banyak perkara yang boleh saya pelajari pada meeting kali ini atas sikap cepat dan mudah serta berkesan dalam setiap keputusan dan tindakan yang dirancang dan dilaksanakan. InsyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails