SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 17 Ogos 2011

Meeting Pusat Sumber kali PERTAMA

Meeting ini selamat dilaksanakan pada hari ini bersamaan dengan 17-Ogos-2011 (Rabu) bermula jam 12.00 hingga 1.10 t/hari.




Saya sempat untuk memaklumkan beberapa perkara mengenai data maklumat

1)egtukar (guru-guru hanya perlu memastikan maklumat dalam EMISONLINE tepat dan betul. Sekiranya terdapat perubahan, pembetulan, nak buat pengemaskinian hanya perlu maklumkan kepada guru data sahaja)




2)hrmis (pada hari Jumaat ini, satu senarai semak akan dikeluarkan untuk pengemaskinian sistem hrmis dalam bahagian 1 Rekod Pengurusan Peribadi. Bagi mana-mana guru yang belum update/buat pengemaskinian maklumat, boleh laksanakan hari ini atau esok (khamis). Tujuan senarai semak ini ialah rekod bagi guru data untuk memastikan samada guru/ktbm sudah laksanakan pengemaskinian dalam hrmis atau belum.

lain-lain hal..tentang iftar jamaie disampaikan oleh Ustaz Rahmat yang akan dilaksanakan pada 20-Ogos-2011 bersamaan dengan Sabtu

manakala pada minggu depan, semua guru dibenarkan untuk memakai baju biasa (sukan sopan) untuk aktiviti mengecat (mural) di dinding sekolah mengikut agihan tugas yang dirancangkan oleh Pn.Saedah selaku Penyelaras Minggu Pusat Sumber.




itu jerla nak cerita..cuma hari ini murid tahun 6 telah tamat ujian percubaan UPSR soalan dari Majlis Guru Besar SABAH yang sampai lambat di PPD.Kinabatangan pada Jumaat lepas.

Pada minggu depan juga ada lagi ujian percubaan menggunakan soalan yang dibina oleh Panitia masing-masing diperingkat sekolah.

sekian....

Yang baik dan bagus semua datang dari ALLAH Taala yang Maha Suci
Yang kurang itu datang dari kelemahan diri saya....

Selamat menyambut hari nuzul quran....

Subhanallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails