SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Jumaat, 30 Mac 2012

Maklumat ICT 2012

Kini laman web PKG Sandakan sudah boleh di akses.

Sebelum ini, saya pernah mencuba untuk akses laman web tersebut, tetapi tidak dapat dibuka. Alhamdulillah, kini sudah pun beroperasi.



Dalam minggu ini, saya mendapat satu berita baik daripada Encik Rasyid selaku Juruteknik Komputer di sekolah menyatakan bahawa Pusat Akses sekolah mendapat 4 BINTANG dalam penilaian tahun 2011. Seterusnya, saya lihat laman ini untuk buat semakan


DAN DIBAWAH INI IALAH HASILNYA 




MAKLUMAT TAMBAHAN DISINI 

Seterusnya, saya teruskan jua penjelajahan dalam alam maya (internet) untuk mendapatkan beberapa cerita mengenai ICT, mana lah tau jika ada maklumat yang boleh dikongsikan dan dimanfaatkan bersama





Kemudian, saya masuk ke laman web ini http://www.tree.com.my untuk melihat kembali, perkara-perkara yang pernah dilaksanakan semasa cuti. Hehehe. Sungguh tak sangka, sudah lama tidak masuk ke laman itu. 



Sekarang sudah tiba masanya untuk aktifkan kembali kemahiran ICT.
 Pada minggu hadapan, saya akan menjalani kursus ICTL untuk guru bahasa inggeris yang mengajar tahun 5. Alhamdulillah, kerana berpeluang untuk pergi kursus ICT sebegitu yang ada kaitan secara langsung dengan PNP. Ini ialah satu peluang yang jarang diperolehi. 

BEBERAPA MAKLUMAT TAMBAHAN UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA (ICT-ONLINE)

(sumber dibawah ini diperolehi dari laman web PKG Sandakan)

PANDUAN STS (MANUAL PENGISIAN LAPORAN KEROSAKAN PERALATAN ICT SEKOLAH)

GARIS PANDUAN OPERASI PELAKSANAAN PENYELENGGARAAN PERALATAN ICT SEKOLAH KPM



Sekian 

Tambahan untuk Pusat Sumber Sekolah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails