SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 1 November 2009

P0NiNg P@LerRrRrrr.......




Khamis yang bertarikh 29/10/2009
Aktiviti banyak tidak ingat dunia sampai rasa pening dan tidak mampu badan untuk teruskan pergerakan. Namun dengan berbekalkan makanan lauk ayam goreng+kuah kicap+nasi putih dari kantin +air Nescafe ais = memberi stamina kepada diriku ini dalam teruskan hidup sebagai pelajr di K.P.Teknik untuk mengikuti aktiviti yang bakal berlangsung.

Aktiviti

(1) Taklimat dari pihak PTPTN – beri panduan dan arahan untuk membayar hutang pelajaran.
(2) Taklimat dari pihak SPR (SuruhanJaya Pilihan Raya) – memberi pendaftaran kepada rakyat.
(3) Taklimat Peperiksaan Akhir (dari KUPP) – persediaan dan perancangan untuk peperiksaan.

Habis sudah aktiviti berkenaan, saya bersama rakan kelas menuju ke Bilik Bestari untuk meneruskan kelas sains bersama pensyarah yang sudah lama menunggu seawal jam 3.00Petang dan kelas berlangsung hingga lewat 4.00petang.

Perbincangan tentang persiapan untuk peperiksaan akhir dan soalan-soalan yang seakan-akan peperiksaan akhir sibuk diperdebatkan dan dikongsikan oleh rakan kelas bersama pensyarahku yang berwibawa. Setiap soalan dan kemusykilan dilayan dengan samarata oleh pensyarah sekalipun beliau penat mengharungi hidup hari ini dengan pelbagai mesyuarat. Akhirnya, semua rakan kelas sangat berpuas hati ditambah dengan suntikan semangat dari pensyarah mendoakan agar kami semua berjaya dan menjadi guru cemerlang ketika berkhidmat nanti menjadikan kami sekelas terharu dan gembira lantas dengan itu sempat juga saya mengambil gambar sekelas buat kali terakhir kelas sains dalam semester 2 ini sekalipun tiada orang/pihak lain yang dapat ambil gambar kami, saya menggunakan teknik ‘timer/timing’ dengan kadar 10saat dan kerana itulah gambar saya hanya sempat duduk sahaja.

Semoga setiap rakan kelas dan juga semua yang sedang bersedia menghadapi peperiksaan akhir akan berjaya dengan cemerlang dan mendapat kejayaan di dunia dan akhirat.

Sekian.
@J.B 1.56p.m.
1Nov2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails