SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 9 Ogos 2009

Happy-nyer...




9.22p.m.
Ahad
9 Ogos 2009

Hari ni aku baru jer balik ke dengkil dari johor..cz siang tadi fasha cousin Elly kawen kat segamat..so minggu ni puas gak la berjalan dari JB ke segamat..huhuhu besnyer la sgt minggu nih...
pastu ina pulak czll aku ms aku OTW balik dari segamat ke selangr ms dlm bas..katanyer cikgu BI nk observe dia then suh masuk kelas tahun 5 pulak..pelik2 jerk...dah la bg msg jerk td...Ina ceta dia ngah pening kepala...ntah la..masing2 ada masalah dan kegembiraaan tersendiri..aku sentiasa mendoakan agar Ina sentiasa tabah dan diberi kekuatan..aku pun ckplah kat ina..alaaa lagi bape minggu jerk lagi kat sekolah tu..bertahan2 jer la...heheheh


esok lak..kelas nk mula cam biasa...tapi aku kan takder kelas..huhuh bestnyer la..aku hepi2 jerk ari ni cz tatau la minggu depan leh hepi camni ke tak..maklum lah sekolah aku ada byk aktiviti ms sabtu nnt....isteri aku lak kena ada sekolah ganti SABTU depan sempena deepavali katanya...aku lak tatau la jadi ke tak balik kg minggu depan...windunyer la....

TAMAT
(9.26p.m.)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails
jssdk'));