SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 5 Ogos 2009

Kuarantin ^demam^

3.03pm
5ogos2009


Rabu- Hari ini aku masuk ke sekolah macam biasa setelah mendapat cuti rehat khas selama 2hari dari klinik yang mengesahkan aku terkena demam...doktor meengarahkan aku supaya duduk berehat dalam rumah dan di kuarantinkan selama 2hari (isnin & selasa). Ini adalah gara2 aku terkena demam ketika balik ke skudai,JB bertemu isteriku...doktor khuatir yg aku terkena H1N1..jika ari rabu aku disahkan masih lagi demam panas, maka aku kena gi hospital kerajaan untuk pemeriksaan lanjut....Alhamdulillah segalanya baik dan berjalan lancar..demam aku makin baik..hari ni aku dpat jalankan tugas rutin ku sperti biasa..

Hari ni aku pertama kali jaga periksa..skolah ku memulakan ujian bulanan agak awal berbanding skolah yg lain...rata2 kawan2 sepraktikum aku yg lain blum lagi buat ujian bulanan...sepanjang mjga kelas peperiksaan tadi..rata2 murid dapat jawab dengan pantas, cepat dan boleh juga tido ketika menunggu masa ujian habis...camtu lah lumrahnya kehidupan murid di sekolah kebangsaan...hendak di bagi nasihat...air laut bumi pun boleh jadi kering di buatnya.....

petang ni tiada kegiatan kokurikulum...aktiviti telah dibatalkan...aku pun tak tau kenapa...yg pasti minggu depan ada aktiviti untuk khemah ibadat sempena UPSR yg hampir tiba....diharap semuanya berjalan lancar.....amenn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails