SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Ahad, 27 Februari 2011

Fail Peka

Pada 24-Feb-2011 Saya bersama Puan Saedah (Peyelaras PEKA) menyemak kembali fail-fail PEKA secara bersama. Alhamdulillah, atas inisiatif Pn.Saedah fail tersebut telah dikemaskinikan dan beberapa borang baru PEKA untuk kegunaan panitia.

Saya juga masih baru dalam pengendalian PEKA khususnya dan Panatia Sains amnya. Banyak perkara baru yang perlu saya pelajari. Syukur kerana semua guru-guru sains memberi banyak komitmen, teguran dan rangsangan kepada saya untuk terus perbaiki setiap kesilapan dan kesalahan yang sengaja mahup





un tidak sengaja.

Terima kasih kepada Pn. Saedah kerana telah bersusah payah untuk mengemaskinikan fail PEKA Sains bagi tahun ini. Adalah diharap semua guru-guru panitia dapat bekerjasama dan memberi cadangan kepada panitia untuk memajukan lagi pengurusan panitia (saya kurang pengalaman sebagai seorang guru baru).

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails