SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Rabu, 16 Februari 2011

Mesyuarat (SAGA) Sains Daerah -1












Alhamdulillah syukur kepada Allah Taala yang Maha Besar (Allah huAkhbar) kerana masih memberikan saya ruang peluang menjalani hidup untuk kerja Agama dalam sebuah kehidupan yang sementara.
iLoveIslam

Keperluan dunia dalam mencapai kecemerlangan sebuah organisasi pendidikan masih tidak pernah tercapai sekalipun banyak usaha yang dilaksanakan. Begitulah fikirnya manusia dalam mengejar kejayaan di dunia ini semoga mendapat keberkatan dan keredhaan Allah untuk kejayaan di akhirat.

SAGA (Smart Action Goal Achievement)....itulah yang dijelaskan kepada saya oleh cikgu Zainuddin selaku Penolong Kanan Kurikulum sekolah kusangkakan saga itu singkatan bagi satu ayat bahasa melayu.

Mesyuarat bermula jam 9.00pagi setelah semua hadirin bersedia. Saya hadir dalam jam 8 suku bersama PK1 dengan menaiki kereta cikgu Sufian (Guru S.K.Lahad Datu II). Saya mempersiapkan diri dengan memasang penyambung wayar dan buka Laptop lama saya untuk sebarang catatan dan maklumat dan kerja yang hendak dilakukan.

Encik Masli menyatakan dalam pembuka biacaranya dengan kepentingan KSSR tahun 1 yang baru bermula tahun ini 2011. Bekalan CD maklumat berkaitan mesyuarat hari ini akan diedarkan kepada setiap sekolah samada hadir atau tidak. GPMS <2.00 hanya akan tercapai sekiranya terdapat bilang murid yang ramai memperolehi A





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails