SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Sabtu, 17 Oktober 2009

Pendidikan Bertaraf Dunia



Salam kepada semua, pada kali ini saya akan memberikan gambarajah berkenaan dengan Pendidikan Bertaraf Dunia. Saya buat dalam bentuk GRAF kerana ingin lebih menarik seandainya ada warna, gambar dan corak yang agak berbeza berbanding dengan penulisan skema semata-mata.

PERSOALANNYA;
  1. Apa pendapat korang semua tentang corak berbeza yg cuba saya sampaikan ini?
  2. Adakah objektif dan matlamat saya tercapai dgn isi kandungan yg ringkas?
  3. Pemilihan warna adakah bersesuaian dgn ilustrasi dan isi kandungan?
Sila beri komen supaya saya dapat perbaiki dgn lebih baik.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails