SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Khamis, 13 Mei 2010

Mengecat dan Latihan Hari Guru


Assalamualaikum...
Akhirnya, murid tahun 6 berjaya juga mengadakan latihan bagi persembahan Sambutan Hari Guru yang bakal berlangsung. Esok(jumaat) akan mulakan latihan untuk pasukan kompang sekolah jika menjadi :)


Jutaan terima kasih tidak terhingga kepada Cikgu Azuar selaku Guru Unit Bimbingan dan Kaunseling sekolah yang bersama menjayakan projek ini kini di fasa 50% dari kerja-kerja mengecat di unit BNK berjaya dilaksanakan dengan baik. Penghargaan juga kepada Cikgu Drahman yang banyak menyumbang idea, pendapat serta pengalaman kepada saya selain memantau dan menilai proses gerak kerja yang kini sedang dilaksanakan :)



Tahniah dan syabas kepada semua murid yang terlibat terutama kepada murid tahun 5 iaitu kumpulan Lina dari 5Progresif dan juga Sharmizan dari 5ProAktif. Kumpulan ini telah menunjukkan corak kerja dan pembahagian tugas dengan baik selain dapat melaksanakan proses mengecat dengan cermat dan sangat baik. Alhamdulillah dan syukur atas keprihatinan mereka kepada demonstrasi mengecat dijalankan memberi 1pembelajaran yang amat berkesan seterusnya perlaksanaan secara praktikal. Lepas ni, harap-harap boleh lah pula untuk mengecat 1 sekolah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails