SILA KLIK SINI JUGA

FoLLow3rS

Iklan

Pertandingan Memasak 2015 SK Lahad Datu III

Sabtu, 8 Mei 2010

Selamat Hari Ibu


Assalamualikum.


Saya mendoakan semoga ibu-ibu seluruh di dunia ini berbahagia dan bergembira bersama anak-anak tersayang. Terdetik di hati jauh dari keluarga yang berada di kampung halaman Dengkil, Sepang Selangor terutama ibu saya Hajah Latipah binti Md Nor.




Kini, anakanda telah pun bertugas sebagai seorang guru di Paris 3 Kinabatangan. Sungguhpun begitu, tidak menghalang hubungan kekeluargaan antara anakanda dan bonda beserta kekanda ku yang lain bersama ayahanda.

Kenangan manis bersama bonda sangat dirindui untuk makan bersama, bercerita dan berkongsi serta bermuzakarah dalam menyemak amalan kehidupan anakanda yang banyak kurangnya. Nasihat serta ingatan dari bonda, anakanda tidak pernah lupa.

Pesanan ku kepada semua, hargailah ibu,mak,mama,ummi,insan yang melahirkan kita, menjaga kita dengan baik, beri makan dan minum serta kesempurnaan dalam sebuah kehidupan yang sekali sahaja di dunia. Berilah satu penghargaan dan janganlah kita abaikan ibu kita mahupun kita sakiti hatinya, kerana syurga itu terletak di bawah tapak kaki ibu.

Salam sayang cinta kepada semua kerabatku di Dengkil dan keluarga di Johor Bahru beserta Isteri ku yang setia, manis dan sabar penantian kepulanganku Elly Sofiana J Semoga kita semua berjaya di hari esok. AMin ya Allah.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Sini

Related Posts with Thumbnails